۱۳۹۴/۳/۱۸

در باب حجاب نامتعارف خانم اسخاکه

این خبر را که خیلی خیلی خیلی مهم است و همین الآن توسط اکبرآقا بدستم رسیده برایتان پخش میکنم تا شما هم مستفیذ شوید.
خبر دارید که خانم ماریچه اسخاکه به ایران که رفت نه گذاشت و نه برداشت یک لباسی پوشید که باعث شد یکعده نابخرد که بدنبال هر بهانه ای هستند تا از هر گونه اصلاح روابط ایران با دیگران جلوگیری کنند، بلافاصله از لباس این خانم پیراهن عثمان درست کنند و وا اسلاما و وامصیبتا سر بدن.
این یکطرف قضیه بود. اینطرفیها را میشناسیم و به عملکردهایشان هم آشنا هستیم. دیگه لازم نیست که من توضیحی بخوام بدم.
طرف دوم قضیه ولی امت همیشه در هر صحنه ای میباشد که بلافاصله ادعا کردند که این نوع پوشاک  اصلا مناسب شان ملت همیشه در سواحل دریا نیست. یعنی اینکه خانم یک کلاه نیم بند گذاشته بود سرش که تنها بخشی از موهایش را نشان میداد نه همه اش را.
راستش را بخواهید بنظر من البته نه ولی بنظر اکبرآقای بغلی خانم ماریچه اسخاکه میبایست با مایو دو تکه به ایران میرفتند تا حسابی قدرت اتحادیه اروپا به نمایش گذاشته میشد. اکبر آقا معتقده مردم حق دارند که ناراضی باشند. البته این اکبرآقای بغلی زمانیکه دو تا عکس از خانم گلشیفته میبینه قطر رگهای گردنش میشه اندازه خیار.
آخه دوست من، برادر من، عزیز من چشماتو باز کن و کوشش کن که در آستانه ماه مبارک رمضان تنها راه مدفوعت را بند نیاری بلکه راه عقلت  را هم کمی باز کنی.
شما فکر کردید که چی؟ اولا وقتیکه شما وارد یک مملکتی میشوید موظف هستید به قوانین آن مملکت احترام بگذارید. حالا قوانین میگه که باید محجب باشی، خب محجب میشی. میگی نمیشم؟ یک نگاه به خواهر و مادر و دختر و همسر خودت در مملکت بینداز تا به میزان جدی بودن نمیشم خودت پی ببری.
خانم اسخاکه هم وارد یک مملکت شده و بعنوان یک سیاستمدار موظف به احترام گذاشتن به قوانین ظاهری آن مملکت میباشد. فاطی کماندو و اشرف دهقان نیست که تا دندان خودش را به انواع و اقسام کاردها و چاقوها و پنجه بکس ها مجهز کنه که چی؟ که میخواد بره سفر سیاسی.
تازه، خیلی ببخشید که واضح میگم ها. شما فکر میکنید که نمایندگان اتحادیه اروپا یا هرجای دیگری برای چی به ایران میان؟ برای رسیدن ملت ایران به آزادیهای اجتماعی و سیاسی؟
قربانت برم اینها اگر میخواستند آزادی در آنجا رشد کنه پنجاه شصت سال پیش پیرمرد را با کودتا ساقط نمیکردند.
این خانم ماریچه اسخاکه هم بهمان دلیل در ایران بود که میشل اوباما در عربستان بود و آنجلا مرکل در امارات. ما دیدیم پاش که بیفته ملکه الیزابت به مسجد هم میره و از کودکان در مسجد بازدید بعمل میاره ولی اینرا برای آزادی انجام نمیده. اینرا برای حفظ و حتی گسترش روابط اقتصادی انجام میده. پرنس چارلز لباس عربی میپوشه و شمشمیر کج عربی دست میگیره و میرقصه.
حالا شما هم خواب نما نشوید و توقع بیخود نداشته باشید. آنها که به کشورهای ما میان برای اهداف خودشون میان نه امیال شما. شما هم اگر آزادی میخواهید باید راه تکامل را بپیمایید. نه اینکه مرتب از این و اون توقع داشته باشید کاری را که خودتان انجامش نمیدید برایتان انجامش بدهند.
اینها اگر میخواستند آن چیزی را که شما مایل به کسبش هستید برای کسی بدست بیاورند، وضع عراق و افغانستان که سالها دست خودشان بود از نظر اجتماعی خیلی بهتر از الآنش میبود.
اینها اگر برای حقوق اجتماعی زنان میخواستند کار مثبت و قاطعانه ای انجام بدن، الآن زنها در عربستان میتوانستند ماشین برانند. وبلاگ نویسشان به هزار ضربه شلاق ( یعنی بگو مرگ با شکنجه و خودت را راحت کن) محکوم نمیشد.
من فکر میکنم که بهتره تنباکوی سیگارتان را عوض کنید و از اون قاطی پاطی ها مسخره هم بهش اضافه نکنید تا اینقدر مهملات نگویید و تخیلات واهی نداشته باشید. منقل و مخلفاتش را هم اجالتا دوسه نسل کنار بگذارید.
برگردید به واقعیات و میزان نقش خودتون را در تشکیل این واقعیات موجود جامعه، ارزیابی درست بکنید و بعدش هم برید دنبال چاره درست و حسابی. این توقع بیجای شما و دست به دامن این و اون زدن هاتون باعث شد که مثل همیشه پای جناح اونطرفی را با قدرت تمام به صحنه بکشانید.

هیچ راه حل دوروزه و دوماهه ای هم برای حل مشکلاتتون وجود نداره. از خواب بیدار بشید.

هیچ نظری موجود نیست: