۱۳۹۴/۹/۱۳

یک خبر جالب

البته باید اذعان کنم که خیلیها این خبر را اصلا جالب نمیدانند ولی خب من از حق دموکراتیک خود (گفتم دموکراتیک؟ دموکراسی؟ پس چیز بعدی را حتما در اینمورد خواهم نوشت) خلاصه من از حق دموکراتیک خود استفاده کرده و این خبر را جالب خوانده  و مینویسمش. تا کور شود هرآنکه نتواند دید.
خبر جالب این هست که پارلمان آلمان تصمیم گرفت که در جنگ با داعش فعالانه شرکت کند. بهمین منظور به نیروی هوایی دستور دادند تا در کنار فرانسویها و دوش بدوش آنها به نبرد حق علیه باطل بپردازند ولی تیمساران نیروی هوایی ارتش حق گفتند که بابا جان ما فقط  ۹۳ تا هواپیمای تورنادو داریم که از این   ۹۳  تا تنها بیست و نه تاش کار میکنه. یکدفعه دستور از بالا مالاها رسید که ساکت. ما فقط شش تا لازم داریم که به جنگ نیروهای باطل بفرستیم.
تا اینجای خبر جالب نبود. جالبی خبر اینجاست که همین نیروی هوایی مقتدر زمانیکه جریان اوکرائین بالا گرفته بود لب مرز روسیه مانور میداد و کر کری میخواند و یادش نبود که یکسوم هواپیماهاش بیشتر کار نمیکنند.
متخصص امور نظامی و مخصوصا نیروی هوایی من یعنی این اکبرآقا اظهار میدارد که هیچ چی نگو داعش خطرناکتر از روسیه هست و ابعادش خیلی بزرگه. بخاطر همین هم من دیگه هیچ چیز نمیگم.
پایان خبر جالب.

هیچ نظری موجود نیست: